13 juli 2011

Rabatter och gropar i gräsmattan

Både Java och jag njuter av trädgården här hemma - kanske inte på riktigt samma sätt - men ändå! Vi är oense om hur man ska njuta av rabatterna. Java tycker att dom är till för att köra racerbana i och också gräva gropar i medan jag tycker gott att man kan nöja sig med att titta på dom fina blommorna.

Och Java tycker att det är helt nödvändigt att ha en hel del gropar i gräsmattan (ok då - ogräsmattan). Jag måste erkänna att jag själv inte förstår varför, men hon är enträgen och försöker om och om igen så jag antar att det är viktigt   =)

Just nu tränar vi varje dag några korta stunder att springa fint i utställningskoppel och att stå på bord. Går hyfsat, men vi hinner nog inte bli några proffs innan fredagens utflykt...

/E

1 kommentar:

  1. Vad duktiga ni är! Vi har inte börja träna än. Ses på fredag! /Elenor

    SvaraRadera